BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

my kuncu kuncu . .

♥CINTA PERTAMA AKU♥

 hari nie hari paling gembira buat aku . .sebab dapat bertentang mata dengan dia dan berborak depan depan macam tue . .aku terkedu sekejap tak bole nak berkata kata . .segan pun ada juga . .haha . .biasa lah first time jumpa mana tak nervous kan . .haha . .tapi aku berani kan diri aku juga untuk tegur ngan dia . .bila berborak ngan dia aku rasa dunia nia ana yang punya hahaha . .comel sangat dia dengan PAKAIAN ELMO BIRU, BERSELUAR JEANS KELABU DAN YANG PENTING TUDUNG DIA TUE . .hahaha . .aku happy sangat dapat jumpa dia hari nie . .AKU TETAP TUNGGU DIA SEORANG JE TAHU . dia cinta pandang pertama aku n cinta terakhir aku . .aku tanak KEHILANGAN dia ya allah aku cuma mahu dia jadi PEMAISURI HIDUP aku dan TEMAN HIDUP AKU SELAMANYA . .aku tetap CINTA dia selamanya . .HARI NIE BERTARIKH  05/08/2011 AKU TAKAN LUPA . .(ASRINA NANO HANYA KAU DIHATI SAYA YA )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan