BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

my kuncu kuncu . .

CINTA YANG BERMAKNA BAGI SAYA

Assalamualaikum permulaan kata . .
25 hari bulan febuary 2012 tarikh yg amat bermakna bagi aku
Sebab pada tarikh itu lah dia (asrina)menerima aku sebagai teman
Hidup dia terima kasih ya allah kerana membuka pintu hati dia (asrina)untuk
Cintaku . .aku harap dia yang terbaik bagi aku dan aku janji akan jaga
Dia sampai jantung ku tidak berdetak lagi . .dia (asrina) adalah cinta mati ku. .
Kini aku tidak lagi dalam dunia khayalan tapi didalam dunia yang realiti
Yang dia (asrina) sudah menjadi milik aku selamanya. .
Ya allah ya tuhan ku aku mohon kau jaga lah hubungan kami ini sampai
Akhir hayat kami dan kau berikan kami jalan kepada mu ya allah
Ke jalan yang benar dan petunjuk kepada kami . .
Awk2 (NOR ASRINA BINTI MOHD SAFRI) sy (MUHD SAIFUL BIN ABD RAHMAN) akan jaga awk sampai sy tiada di dunia ini (: hanya awk dihati sy tahu !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan